22 Kasım 2011 Salı

Memleket? Taksimliyim. 15-16 yaşından beri buralardayım. 10 seneyi geçmiş dile kolay.

Bunca sene boyunca gitmeyi asla bırakamadığımız bir bardaydım Duygu diye bir arkadaşımla geçen cumartesi. Bir an durup etrafımıza baktık, küçük penceresiz havasız sigara dumanınıyla sisli bir bar, rahatsız eski soyulmuş tahta sandalyeler, ve kendini içkiye vermiş bir sürü insan. Dibe vurmaya, kendini kaybetmeye, ve çok daha kötüsüne hazır ortam... Evim güzel evim.

Ben o dipte sayılmam artık. Çok da iyi bir durumda değilim gerçi, üniversiteyi 26 yaşında bitirmiş ve yataktan çıkıp iş aramaya gücü bile olmayan bir "depresif" olarak. Yine de güzel şeyler var hayatımda, belki de ilk defa doğru düzgün bir adamla doğru düzgün bir ilişkim var. Eski kaşıntılarımın tutmaya başlaması için mutlu huzurlu 6-7 ay yetti de arttı ama tabii ki...